Sari la conținutul principal

Inventariere digitala

Inventariere digitala, fara erori. Scanezi si gata.

SOFT-AREA este o solutie software ce are ca scop inventarierea tuturor bunurilor pe care le folosesc companiile si angajatii acestora pentru a-si desfasura activitatea.

  • De la utilaje de productie pana la laptopuri, monitoare, imprimante, scaune de birou, frigidere, espressoare, telefoane si televizoare, toate bunurile unei companii trebuie inventariate, conform legii.

  • Orice produs folosit de angajatii unei companii cu o valoare mai mare de 2.500 de lei (fara TVA) reprezinta un mijloc fix care trece treptat prin cheltuieli de amortizare lunara, conform Legii Contabilitatii (Legea Contabilitatii nr. 82/1991 republicata) si al unui ordin emis de Ministerul Finantelor (OMFP 2861/2009). Sub aceasta valoare, un activ poate fi un obiect de inventar dat spre folosinta unui angajat, insa si acesta trebuie inventariat.

  • Solutia Soft-Area integreaza in software-ul de inventariere imprimante profesionale Zebra pentru listarea de etichete plastifiate (de exterior) pe care se pot trece diferte informatii dorite: codul QR, numarul de inventar, descrierea activului, locatia in care ar trebui sa se afle activul, etc.

  • Etichete se lipesc pe activele care se afla in lista de inventariere si ulterior, prin scanare, se garanteaza realizarea reala a inventarierii.

  • Interfata este mobile friendly si inventarierea se face simplu, prin scanare cu orice smartphone/tableta.

Inventariere digitala, fara erori

Preturi

Pachet 2000 active fixe

Licenta software
1000€/an

Inventariere digitala, fara erori. Scanezi si gata.

Pachet 4000 active fixe

Licenta software
2000€/an

Inventariere digitala, fara erori. Scanezi si gata.

Pachet 4000+ active fixe

 

Cerere oferta

Functionalitati

Functionalitati Soft Area

Configurare

Import active fixe, obiecte de inventar si piese de schimb din orice ERP sau fisier excel. Configurare centre de cost, PDI-uri (locatii) si alocare active.

Scanare

Listare de etichete autoadezive pentru exterior, cu cod QR, pentru inventariere prin scanare cu smartphone.

Rapoarte

Rapoarte cu activele si starea acestora (bun, acceptabil, deteriorat) si statusul lor (scanate, nescanate si de clarificat), rapoarte de stocuri.

Documente

Modulul de documente din sistemul de gestionare a inventarului este esential pentru administrarea eficienta a resurselor. Acesta permite generarea rapida si facila a unei varietati de documente critice.

Configurare

  • Importul mijoacelor fixe si a obiectelor de inventar se face manual, prin importul unui fisier excel sau programatic direct din ERP, printr-un API gratuit. Se preiau din ERP numerele de inventar (pe baza carora se creeaza codul QR), centrul de cost si eventual locatia in care se afla activele fixe.

  • Se completeaza eventualele atribute lipsa (descriere, poze, periodicitate mentenanta, observatii, etc).

  • Se aloca beneficiarul activului si se genereaza PV electronic de predare-primire echipamente in custodie.

  • Se genereaza automat etichete cu codurile QR (ce pot fi listate la orice tip de imprimanta) si se eticheteaza mijloacele fixe si obiectele de inventar.

Configurare active

Procesul de inventariere

Procesul de inventariere

Rapoarte active

Dupa terminarea inventarierii aveti acces la rapoarte centralizatoare exportabile in Excel, ce pot fi transferate programatic catre ERP:

  • Active inventariate
  • Active neinventariate
  • Active in curs de clarificare, supuse reconcilierii
  • Stocuri (diferenta intre real si contabil)
Raport active inventariate
Raport active neinventariate
Raport de stocuri

Documente

Modulul de documente din sistemul de gestionare a inventarului permite generarea rapida si facila a unei varietati de documente critice, inclusiv:

Decizie de inventariere

Pentru initierea si autorizarea procesului de inventariere.

Proces-verbal de inventariere

Pentru inregistrarea detaliata a rezultatelor inventarului.

Declaratii gestionar

Pentru confirmarea si asumarea raspunderii privind gestiunea bunurilor. Propuneri de casare pentru eliminarea din uz a bunurilor nefunctionale sau depasite.

Proces-verbal de predare-primire echipamente catre beneficiar in custodie

Pentru documentarea transferului temporar al echipamentelor catre un beneficiar.

Aceste functionalitati asigura un management transparent si bine organizat al inventarului, facilitand respectarea procedurilor si normelor in vigoare.

Cerere de oferta
CAPTCHA
Aceasta este pentru a testa daca cel care completeaza formularul este un vizitator uman pentru a preveni spamurile.*