Inventariere digitala, fara erori. Scanezi si gata.
SOFT-AREA este o solutie software ce are ca scop inventarierea tuturor bunurilor pe care le folosesc companiile si angajatii acestora pentru a-si desfasura activitatea.
De la utilaje de productie pana la laptopuri, monitoare, imprimante, scaune de birou, frigidere, espressoare, telefoane si televizoare, toate bunurile unei companii trebuie inventariate, conform legii.
Orice produs folosit de angajatii unei companii cu o valoare mai mare de 2.500 de lei (fara TVA) reprezinta un mijloc fix care trece treptat prin cheltuieli de amortizare lunara, conform Legii Contabilitatii (Legea Contabilitatii nr. 82/1991 republicata) si al unui ordin emis de Ministerul Finantelor (OMFP 2861/2009). Sub aceasta valoare, un activ poate fi un obiect de inventar dat spre folosinta unui angajat, insa si acesta trebuie inventariat.
Solutia Soft-Area integreaza in software-ul de inventariere imprimante profesionale Zebra pentru listarea de etichete plastifiate (de exterior) pe care se pot trece diferte informatii dorite: codul QR, numarul de inventar, descrierea activului, locatia in care ar trebui sa se afle activul, etc.
Etichete se lipesc pe activele care se afla in lista de inventariere si ulterior, prin scanare, se garanteaza realizarea reala a inventarierii.
Interfata este mobile friendly si inventarierea se face simplu, prin scanare cu orice smartphone/tableta.

Preturi
Pachet 2000 active fixe
Licenta software
1000€/an
Inventariere digitala, fara erori. Scanezi si gata.
Pachet 4000 active fixe
Licenta software
2000€/an
Inventariere digitala, fara erori. Scanezi si gata.
Functionalitati

Configurare
Import active fixe, obiecte de inventar si piese de schimb din orice ERP sau fisier excel. Configurare centre de cost, PDI-uri (locatii) si alocare active.
Scanare
Listare de etichete autoadezive pentru exterior, cu cod QR, pentru inventariere prin scanare cu smartphone.
Rapoarte
Rapoarte cu activele si starea acestora (bun, acceptabil, deteriorat) si statusul lor (scanate, nescanate si de clarificat), rapoarte de stocuri.
Documente
Modulul de documente din sistemul de gestionare a inventarului este esential pentru administrarea eficienta a resurselor. Acesta permite generarea rapida si facila a unei varietati de documente critice.
Configurare
Importul mijoacelor fixe si a obiectelor de inventar se face manual, prin importul unui fisier excel sau programatic direct din ERP, printr-un API gratuit. Se preiau din ERP numerele de inventar (pe baza carora se creeaza codul QR), centrul de cost si eventual locatia in care se afla activele fixe.
Se completeaza eventualele atribute lipsa (descriere, poze, periodicitate mentenanta, observatii, etc).
Se aloca beneficiarul activului si se genereaza PV electronic de predare-primire echipamente in custodie.
Se genereaza automat etichete cu codurile QR (ce pot fi listate la orice tip de imprimanta) si se eticheteaza mijloacele fixe si obiectele de inventar.

Procesul de inventariere

Rapoarte active
Dupa terminarea inventarierii aveti acces la rapoarte centralizatoare exportabile in Excel, ce pot fi transferate programatic catre ERP:
- Active inventariate
- Active neinventariate
- Active in curs de clarificare, supuse reconcilierii
- Stocuri (diferenta intre real si contabil)



Documente
Modulul de documente din sistemul de gestionare a inventarului permite generarea rapida si facila a unei varietati de documente critice, inclusiv:
Decizie de inventariere
Pentru initierea si autorizarea procesului de inventariere.
Proces-verbal de inventariere
Pentru inregistrarea detaliata a rezultatelor inventarului.
Declaratii gestionar
Pentru confirmarea si asumarea raspunderii privind gestiunea bunurilor. Propuneri de casare pentru eliminarea din uz a bunurilor nefunctionale sau depasite.
Proces-verbal de predare-primire echipamente catre beneficiar in custodie
Pentru documentarea transferului temporar al echipamentelor catre un beneficiar.
Aceste functionalitati asigura un management transparent si bine organizat al inventarului, facilitand respectarea procedurilor si normelor in vigoare.